Pozor: Hud seo!

Ugodne in kvalitetne seo trgovine

Zakaj je koristna dobra optimizacija spletnih strani

Si za svoje spletne strani želite, da bi bile visoko uvrščene v iskalnikih, da bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih kupcev, da bi bile najdene pod mnogimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate spletne optimizacije? Optimiziranje internete strani oziroma angleško seo (Search Engine Optimization) je v času porasta spletnih strani in visoke konkurenčnosti ključnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše spletne strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost vaše spletne strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkakovostnejši in najbolj produktiven izkaže obisk internet strani preko spletnih iskalnikov. Prednost optimizacije je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je internetna stran končana in dobro uvrščena v spletnih iskalnikih, obisk na vaše spletne strani dobivate nepretrgoma in brezplačno. Z odločitvijo za storitve optimizacije spletnih strani boste pridobili dobro in stabilno uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri najučinkovitejših ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umeščanje ključnih besed na spletne strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za obiskovalce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimizacija spletne strani in zakaj jo podjetja potrebujejo?

Optimizacija internet strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek priprave internet strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kvalitetni optimizaciji spletnih strani določena internet stran za izbrane ključne besede v internet iskalnikih uvrsti čim višje med najdenimi spletnimi stranmi. Na dobro razvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Ker danes samo kvalitetna optimizacija spletnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na Googlu. Kakovostna optimizacija internet strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših spletnih strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije internetnih strani lotim sam?

Optimiziranje internet strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na internetu mnogi optimizerji ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije internet strani. A žal, ali pa na srečo je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Škodljiva optimizacija spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov ali web design, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekateri od pomembnejših dejavnikov dobre optimizacije: • prava izdelava internet strani (kodiranje), • prava izbira ključnih besed kot , • pravilna umestitev ključnih besed v internet strani. Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kvalitetno in strokovno. Že v samem postopku izdelave spletnih strani je potrebno upoštevati postavitev ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu postopka izdelovanja strani je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletne strani za izbrane besede in to brezplačno. Optimizacija se obravnava individualno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj stranke opredelijo cilji. Glede na cilje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat optimizacije.

<< Domov